Vacature: administratieve freelancer te Gent (8 à 12 uren) - tijdelijke opdracht
Hallo daar, administratief talent! Brenda van Mana Office hier. We zijn dringend op zoek naar een collega voor een tijdelijke opdracht in regio Gent.
Als Administratieve Freelancer kom je terecht bij samenwerkende organisaties die zich inzetten voor maatschappelijke kwesties.
Jij zult instaan voor een waaier aan administratieve taken binnen het administratieve team. Dit team neemt de administratie van alle organisaties binnen de groep op zich.
Een greep uit jouw verantwoordelijkheden:
- Je helpt het op punt zetten van de communicatie database. Kennis van Salesforce en Mailchimp is een must.
- Zowel groter als kleiner projectmanagement: subsidie- & fondsendossiers, planning en afspraken rond nieuwe projecten
- Budgetbeheer en financiële opvolging van de projecten.
- …
We beschrijven jou graag als iemand die
- structuur kan brengen in allerlei documenten en dossiers.
- altijd nauwkeurig en ordelijk te werk gaat.
- van plannen en organiseren weet.
- van aanpakken weet en vlot kan schakelen.
What’s in it for you:
- Zo snel mogelijk opstarten
- Tijdelijk freelance contract (t.e.m. 1 juli)
- 8 à 12 uren per week, met kans op meer.
Plaats tewerkstelling: Regio Gent
Hebben wij jou hierboven zonet beschreven? Zin om erin te vliegen? Meer informatie?
Mail Brenda jouw cv, beschikbaarheid en motivatie door via admin@manaoffice.be
Zelf op zoek naar een (administratieve) freelancer?
Op zoek naar een administratieve freelancer?
Mana Office staat voor je klaar met professionele en kwaliteitsvolle administratieve ondersteuning.
Bekijk hier onze diensten of neem contact op.