blog nieuws.

Administratieve Freelancer Evergem (2 à 3 dagen – tijdelijk)

Administratieve Freelancer Evergem - 2 à 3 dagen (tijdelijk)

Vacature: administratieve freelancer regio Evergem (2 à 3 dagen/week)

Hallo daar, administratief talent! Brenda van Mana Office hier. We zijn op zoek naar een collega voor een langdurige opdracht in regio Gent. 

Als Administratieve Freelancer kom je terecht in een onderneming binnen de electro sector, op zoek naar een gedreven persoon die zal instaan voor een administratieve en boekhoudkundige taken.

  • Een greep uit het takenpakket: 
  • Controle van aankopen 
  • Debiteurenbeheer
  • Invoer van prestaties van arbeiders
  • Allerlei administratieve taken
  • Voorbereiding van boekhouding in Yuki en ERP systemen. 

We beschrijven jou graag als iemand die

  • Altijd nauwkeurig en ordelijk te werk gaat.
  • Snel leert en overweg kan met een computer.
  • Weet van aanpakken en vlot kan schakelen. 

What’s in it for you: 

  • Freelance contract 
  • Een snelle opstart! 
  • 2 à 3 dagen per week
  • Tijdelijk contract van 3 maanden, mogelijks verlenging

Plaats tewerkstelling: Regio Evergem

Hebben wij jou hierboven zonet beschreven? Zin om erin te vliegen? Meer informatie?
Mail Brenda jouw cv, beschikbaarheid en motivatie door via admin@manaoffice.be 

Deel dit bericht

Mana office administratie en facturatie to the.